lay

Monday, April 26

weeeee ;)

waa bpak lme aku x update .. disebabkan beberape masalah teknikal~
tired , buzy , sleepy , internet slow
huh! pape pun..
da lebih kurang 2weeks aku x bukak blog ni
and macam2 cite aku da terlepas nak tulis TT_TT
x pe laa aku cite ape yg aku rse skrg~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lega , happy , lapang
hehe

lega sbb masalah aku dengan budak form2 tu dah selesai (based on ape yg kakak die yg form4 tu ckp la)
aku cme doa kn die akan jumpe yg lebih baik dari yg die nak skrg
even die pena benci aku aku ttp doa kn..amin :)
lagipun kakak die ckp die maybe nak kwn ngan aku balik.
its ok lagipun kitorang mmg kawan dr die darjah5 tp mcm stranger sejak msuk skola menengah
biase la tu ..cehh~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
&& aku punye study makin teruk!!
aku makin malas malsa mlasa ..
asyik2 kne re-sit .. da muak aku tgk kertas!!
uhh ckp psl study teringat cg L..
aku lpe nak mintak maaf lg psl tinggalkan die aritu :(

k la da puas aku merepek semata2 nak update blog
later tater~

No comments:

Post a Comment