lay

Wednesday, July 21

pantun jiwang aku :) mwahaha

cinta itu penuh kebahagiaan
rindu pula satu penyeksaan
cemburu umpama api yg membakar
haha sila la muntah dulu
kali ni aku nk jiwang sikit
tah pesal, nk luahkan kt sini jugak aku x peduli ! :DD

huh first time tgk ko aku pelik
nape ko pendiam sgt?
bisu ke?
bile tgk balik , muke die tu pelik~
muke AGAK petak + mata galak + bibir merah menyala + kulit puteh melepak + tinggi = keladi (aku pgel die keladi eh)
tgk gaye .. hmm pendiam la gak
masalahnya kau seda x kau tu sape skrg?
kalau nk tnjuk baek pun jgn la smpai cenggini
haha
aku rase aku la perempuan pertama yg ckp dgn die ms kt situ
just nk make sure die x bisu !
"weh ko nk aku amek kn ke"
"hah lg bgos amek byk2 sket au"
start dari tu kitorang rajin tego2

x la mesra sgt
smpai satu ms tu kwn die dtg borak ngan die kt blkg aku
aih bole pulak ckp keladi ni
aku pun pusing la belakang bia btol tu keladi
"oii anak mak pndg dpn la" tetibe kwn die tu menyampuk
"ko pesal ske pgil aku ank mak?" aku buat muke suci*
"pasal ko tu kecik , n pendek" tetibe keladi lak menyampuk
"ohhhh bile dgn kitorang ko mcm tunggul , bile dgn shabat sehidup semati kau ni bkn maen buli aku mcm kuli" aku membidas xD
"alang2 ko da ckp ko tu kuli , pegy amek penyapu sapu ni, cpt bibik wat keje nti aku ptong gaji!"
kepale petak ko la sukati je pgel aku bibik
haha nak je aku tengking tp aku tingkatkan lg kesabaran aku ni (cewah)
lalu aku mengambil keputusan utk berpura2 merajuk
dgn mulut muncung n muke tacing (kire jd la kot)
aku nk blah time tu but tetibe
"ala syg jgn la mrajuk i maen2 je"
hah , aku x pekak lg ms tu tp kdg2 tu mg pekak
biar betol
keladi ckp camtu ?
bdk pendiam .......mksd aku budak yg cume berani ckp bile ade membe die ni pandai maen ayat?
dgn suare romantic die tu
HAHAHA aku da tergelak ms tu~ x jd merajuk :)

No comments:

Post a Comment