lay

Thursday, July 8

variety :D

hah seperti biase aku dh jarang update blog
post kali ni mcm2 aku nak luahkan mcm2 mood so korang x nak bace pun tidak mengape la nti buat tension je :)

hah first story aku psl mood marah + benci !
sape lg kalau bukan sbb budak babi tu!
idea utk luahkan kat sini atas cadangan seseorang
hah sambung blek~
die tu kn dah la x besar mane *aku tau aku kecik* tp die nak bajet gangster!
weh pegy jalan la kalo nak menyalak tengking aku pegi msuk loji belakang tu la dah la selalu skip class baek x pyh g sek cm fucker je.
ap kau ingat aku pengawas pompuan pendek kecik n muke suci (=P) ni takot??
heh bring it on aku da bape kali gado ngan laki!
pena sekali tu ade budak form5 ni cari pasal aku lawan la.
nk takot ape??
kalo aku smpai masok kubo aku x kesa korang pepandai la jwb kt hell nti.
ok ckup, astagfirullah ampunkan lah dosa ku mengumpat ini hamba xsgaje !

n one more.. aku rse happy plak dpt stay td :)
dh lme x stay ramai2 even penat tp syok!
bukan x nk stay slu tp kepala aku cpt pening skrg,
lagipun pmr nk dkt~ hee aku still x start study

hmm aku rase sayu sgt skrg..
i'm gonna miss him her n them
doakan aku tabah d sane nti

No comments:

Post a Comment